Documente produse şi/sau gestionate în cadrul D.R.S.M.B

  • Decizii emise de directorul executiv al DRSMB;
  • Ordine emise de Președintele Institutului Național de Statistică;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al DRSMB;
  • Regulamentul de ordine interioară al DRSMB;
  • Registru de intrare‐ieșire a corespondenței;
  • Corespondență internă/externă: note interne, note de informare, note de oportunitate, puncte de vedere etc;
  • Condică de prezență;
  • Fișe de pontaj;
  • Proceduri operaţionale/sistem;
  • Referate de necesitate;
  • Cereri concediu;
  • Documente privind asigurarea gestionării riscurilor și a implementării CIM;
  • Petiţii cf. OG nr. 27/2002/răspunsuri la petiţii de la/către petenţi;
  • Cereri cf. Legii nr. 544/2001 /răspunsuri la cereri de la/către solicitanți;
  • Raport semestrial privind activitatea de soluționare a petițiilor;
  • Publicații statistice și pliante la nivelul Regiunii București-Ilfov, al Municipiului București și al sectoarelor administrative;
  • Registru pentru consemnarea şi analizarea propunerilor, sugestiilor, opiniilor cu valoare de recomandare primite;
  • Documente specifice activității de consiliere: note de informare/note interne, referitoare la  modalitatea  de  interpretare  şi  aplicare  a  actelor  normative,  răspunsuri  la solicitări/memorii/sesizări/plângeri prealabile
  • Documente specifice activității de avizare: contracte şi acte adiţionale încheiate de instituție;
  • Dosarele profesionale ale funcționarilor publici și ale personalului contractual;
  • Monitorizarea cheltuielilor de personal;
  • Adrese către alte institutii;
  • Fișa de solicitare a examenului medical de medicina muncii;
  • Fișa de identificare a factorilor de risc profesional;
  • Plan de prevenire si protectie;
  • Program/grafic instruire/testare SSM, PSI, SU, inspecții;
  • Tematici de instruire SSM, PSI și SU a personalului angajat;
  • Plan anual de pregătire profesională;
  • Rapoarte către ANFP ale consilierului de etică;
  • Manuale metodologice, ghiduri aplicatii de colectare date, nomenclatoare utilizate;
  • Strategii pe domenii specifice;
  • Caiete de sarcini achiziții;
  • Chestionare statistice (completate/necompletate);
  • Rapoarte privind necesarul de pregătire profesională al funcționarilor publici;
  • Situația cursurilor efectuate;
  • Corespondența privind pregătirea profesională;
  • Note ‐ alocarea resurselor financiare: proiect buget; cheltuieli delegare misiuni;
  • Fișe de post ;
  • Rapoarte de evaluare ale funcționarilor publici și corespondența aferentă lor;
  • SIRUTA – Sistemul informatic al registrului unităților teritorial administrativ;
  • CAEN – Clasificarea activităților din economia națională;
  • CPSA – Clasificarea produselor și serviciilor asociate activităților;
  • Baze de date cu date statistice;
  • File de buget;
  • Documentele justificative care stau la baza elaborării notelor contabile(facturi fiscale, chitanțe/bonuri fiscale, note de intrare recepție, ordine de deplasare);
  • Bonuri de consum;
  • Fișe de cont;
  • Balanțe;
  • Note contabile;
  • Extrase de cont;
  • Registru de casă;
  • Registrul numerelor de inventar;
  • Registru jurnal;
  • Registrul inventar;
  • Registru Cartea Mare;
  • Propunere de angajare a unei cheltuieli;
  • Angajamente bugetare și legale;
  • Ordonanțare;
  • Registrul operațiunilor supuse CFP;
  • Adeverințe venit;
  • Adeverințe de salariat;
  • Liste de inventariere anuală;
  • Documente de scoatere din funcțiune, declasare și casare a bunurilor materiale;
  • State de salarii;
  • Declarații privind obligațiile de plată la bugetul de stat și contribuțiile sociale;
  • Dosarul achiziției pentru fiecare fiecare procedură de achiziție finalizată;
  • Proces‐verbal de cercetare‐administrativă, ori de câte ori este cazul.